Nikidom Roller UP je revolučná školská a cestovná taška, ktorá deťom pomáha predchádzať vzniku problémov s chrbticou.
Obchodné podmienky
1. Základné údaje
Predávajúci - Fakturačné údaje:
Offia, spol. s r.o.
K Hájence 653
391 02 Sezimovo Ústí 2
Česká republika
IČ: 02938359
DIČ: CZ02938359 (Predávajúci je platiteľ DPH.)
(ďalej len "predávajúci")
Kontaktné údaje:
Telefón: +420 602 432 913
E-maily: info@nikidomroller.sk
(na e-maily odpovedáme spravidla do 12 hodín)
Číslo účtu pre bezhotovostné platby:
2900674616/8330 (FIO banka), IBAN SK32 8330 0000 0029 0067 4616, SWIFT FIOZSKBA
Adresa prevádzky:
Offia, spol. s r.o.
Světlogorská 2771/3
390 05 Tábor
Česká republika
Na túto adresu prosím smerujte
všetku korešpondenciu.
2. Objednávka tovaru
Zoznam tovaru na stránkach www.nikidomroller.sk je katalógom bežne dodávaného tovaru. Predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť všetkých položiek tovaru. Dostupnosť tovaru sa vždy potvrdzuje na základe dopytu.
Kupujúci si vyberie tovar, riadne vyplní objednávkový formulár a objednávku odošle. Odoslaná objednávka je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy. Objednávka ďalej slúži na rezerváciu tovaru.
Ceny tovaru si kupujúci môže overiť podľa jednotlivých položiek. Ceny za dopravu a ďalšie poplatky si môže kupujúci overiť na stránke Doprava a platba. Pred odoslaním objednávky sa vypočíta cena za tovar vrátane súvisiacich poplatkov a kupujúci bude vyzvaný túto cenu odsúhlasiť.
Ceny tovaru sú platné v momente uskutočnenia objednávky.
Zrušenie objednávky
Kupujúci i predávajúci môžu bez udania dôvodu zrušiť objednávku až do potvrdenia objednávky predávajúcim. Pokiaľ zruší objednávku predávajúci, spravidla uvedie dôvod, prečo nie je možné objednávku potvrdiť.
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) má kupujúci právo od uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote list o odstúpení od zmluvy doručený predávajúcemu. Toto právo existuje aj v prípade, že bol tovar vyzdvihnutý osobne u predajcu.
3. Expedícia tovaru
Ak sa tovar zasiela poštou alebo zásielkovou službou, predchádza vlastnému uzavretiu zmluvy záväzné potvrdenie objednávky predávajúcim.
Záväzným potvrdením objednávky nie je automaticky generované elektronické potvrdenie o prijatí objednávky do systému predávajúceho, ale ide o elektronicky zaslané potvrdenie označené ako "expedícia objednávky'" či telefonické potvrdenie objednávky predávajúcim, kde si predávajúci a kupujúci potvrdia obsah objednávky, predovšetkým druh tovaru, počet kusov, cenu za tovar a dopravu a spôsob a termín doručenia. Potvrdením oboma stranami je uzavretá kúpna zmluva.
Dodacia lehota
Predávajúci dodá objednaný tovar podľa jeho dostupnosti a prevádzkových možností v čo najkratšej dobe poštou alebo iným prepravcom, obvykle do 1-3 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky. V prípade, že bude táto lehota dlhšia, bude kupujúci o tejto skutočnosti včas informovaný.
Tovar sa považuje za dodaný doručením na adresu, ktorú kupujúci zadal v objednávke.
Spôsob dopravy
Dopravu na určenú adresu zabezpečuje predávajúci a to na území celej Slovenskej republiky. Náklady na dopravu tovaru sa líšia podľa zvoleného spôsobu dopravy. Spôsob dopravy si zvolí kupujúci sám; aktuálny cenník je uvedený na stránke Doprava a platba.
Spôsob úhrady ceny za tovar
Kupujúci má niekoľko možností úhrady kúpnej ceny za tovar.
Tovar je možné uhradiť v plnej výške na výdajnom mieste predávajúceho, dobierkou v mieste dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby alebo bezhotovostnou platbou prevodom na účet predávajúceho pod príslušným variabilným symbolom, ktorý platbu identifikuje.
Zásielka s tovarom obsahuje vždy daňový doklad a návod na použitie výrobku.
Inštalácia tovaru ani montáž nie sú súčasťou kúpnej zmluvy.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Vystavenú EET účtenku si môže kupujúci stiahnuť a vytlačiť na stránke, na ktorú bude presmerovaný po dokončení platby kartou.
Prevzatie tovaru
Odporúčame skontrolovať tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Pokiaľ sa zistí mechanické poškodenie obalu výrobku, odporúčame spísať za prítomnosti prepravcu záznam o poškodení zásielky. Uľahčí to prípadnú reklamáciu.
Podpísaním prepravného listu prepravcovi súhlasí kupujúci s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že tovar bol doručený v bezchybnom stave, bez mechanického poškodenia. Odporúčame skontrolovať dôkladne obal a pri tovaroch balených v igelitovom obale aj samotný tovar.
4. Osobný odber tovaru
Tovar je možné si vyzdvihnúť osobne na výdajnom mieste predávajúceho. Osobný odber predávajúci vždy vopred kupujúcemu potvrdí.
V prípade osobného odberu tovaru na výdajnom mieste predávajúceho sa kúpna zmluva považuje za uzavretú až zaplatením celej kúpnej ceny a prevzatím tovaru kupujúcim.
5. Záručné podmienky a reklamácia
Všetky záručné reklamácie na chyby tovaru, ktoré sa prejavia do 30 dní od prevzatia tovaru, riešime výmenou za nový rovnaký tovar. V prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, bude v čo najkratšom čase objednaný alebo bude kupujúcemu umožnený výber iného tovaru. Pre zrýchlené riešenie reklamácií výmenou za nový kus do 30 dní od zakúpenia, musí sa reklamovaný tovar kompletne vrátiť (vrátane všetkého príslušenstva, manuálov a pod.). Garancia výmeny sa nevzťahuje na tovar, ktorý je mechanicky poškodený.
Záručná doba a záručný list
Záručná lehota začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim.
Záručná lehota je stanovená Občianskym zákonníkom - zákon č. 47/1992 Zb. v znení neskorších predpisov.
V prípade, že k tovaru existuje záručný list, je vystavený v deň predaja tovaru. V prípade, že záručný list neexistuje, slúži ako záručný list daňový doklad.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho častí) spôsobených používaním. Kratšiu životnosť výrobku v tomto prípade preto nie je možné považovať za chybu tovaru a nie je možné ju ani reklamovať.
Záručná lehota pre kupujúcich, ktorí tovar používajú pre účel podnikania alebo obchodu, sa riadi podľa ustanovení Obchodného zákonníka - zákona č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov. V tomto prípade je záručná lehota stanovená najmenej na 12 mesiacov.
Záručná lehota uvedená na našich stránkach je určená len pre spotrebiteľov, nie pre podnikateľov, ktorí tovar nakupujú za účelom ďalšej obchodnej činnosti (nákup na IČO).
Reklamácie
V prípade, že má zakúpený tovar chybu, ktorá sa prejavila počas záručnej lehoty a nebola spôsobená nesprávnym používaním, má kupujúci právo tovar reklamovať.
Postup reklamácie
Pokiaľ sa kupujúci rozhodol reklamovať tovar zakúpený v internetovom obchode Bonsaii.sk, odporúčame vyplniť formulár v sekcii Reklamácie. Je potrebné uviesť typ výrobku, jeho výrobné číslo , číslo predajného dokladu a popis chyby. Kupujúcemu následne zašleme informácie o ďalšom postupe.
Odporúčame zaslať tovar v originálnom balení alebo inom vyhovujúcom prepravnom obale, pretože predávajúci neručí za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru.
Riešenie reklamácie
Predávajúci či servisné stredisko posúdia oprávnenosť reklamácie chyby tovaru a následne informujú kupujúceho mailom alebo telefonicky o ďalšom postupe riešenia reklamácie. Po vyriešení reklamácie bude kupujúci informovaný, kedy si môže reklamovaný tovar vyzdvihnúť.
Lehota pre vybavenie reklamácie v zmysle Zákona č. 634/1992 o ochrane spotrebiteľa, §19, odst. 4 je 30 dní.
V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo aj na náhradu poštovného v nutnej výške. Je možná len úhrada nákladov v primeranej výške vzhľadom k povahe tovaru (napr. náklady za poštovné, v žiadnom prípade nie za taxi službu).
6. Odstúpenie od zmluvy
Právo kupujúceho na odstúpenie od zmluvy
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že predávajúci nesplnil zmluvné podmienky.
Konečný spotrebiteľ, ktorý nenakupuje za účelom obchodnej činnosti, má v zmysle ustanovenia § 12 Zákona č. 108/2000 Zb. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru.
Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu zaplatenú finančnú čiastku v lehote do 15 dní od odstúpenia od zmluvy a to bez akýchkoľvek sankcií za odstúpenie. Finančná čiastka bude vrátená na bankový účet podľa dohody so spotrebiteľom.
Právo predávajúceho na odstúpenie od zmluvy
Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy len do okamžiku expedície tovaru a to len v prípade nedostupnosti tovaru alebo výraznej zmeny ceny tovaru. Pred odstúpením je predávajúci vždy povinný kontaktovať kupujúceho za účelom dohody ďalšieho postupu.
Kupujúci môže od zmluvy odstúpiť tak, že túto skutočnosť oznámi predávajúcemu napr. elektronicky na e-mail-adresu info@bonsaii.sk . Pri odstúpení odporúčame uviesť číslo objednávky, variabilný symbol, dátum nákupu a predložiť originál alebo kópiu dokladu o kúpe tovaru.
V prípade, že kupujúci tovar prevzal a pošle ho späť predávajúcemu, musí predávajúci bez zbytočného odkladu posúdiť stav vráteného tovaru. Pre vrátenie plnej čiastky musí byť vrátený tovar v neporušenom stave, nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva, všetkých poskytnutých dokladov a originálneho obalu).
V prípade, že je tovar vrátený v inom ako neporušenom stave, je kupujúci povinný uhradiť náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu a škodou vzniknutou na tovare. Úhrada týchto nákladov a škody sa realizuje odpočítaním zo zaplatenej kúpnej ceny. Zbytok ceny bude vrátený kupujúcemu.
Rozpor s kúpnou zmluvou
V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; pokiaľ nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.
7. Ochrana osobných údajov spotrebiteľa
Predávajúci eviduje niektoré osobné údaje kupujúcich s ich súhlasom. Patrí sem meno, adresa, telefonický a e-mailový kontakt. Tieto údaje slúžia len na účel uľahčenia komunikácie s kupujúcim.
V prípade, že kupujúci prejaví svoj súhlas, môže ho predávajúci telefonicky alebo e-mailom informovať o obchodných novinkách, ponukách, účasti v anketách alebo prieskume trhu.
Predávajúci sa zaväzuje prísne dodržiavať zákon o ochrane osobných údajov a neposkytovať osobné údaje tretej osobe.
Údaje, ktoré predávajúci eviduje, môže kupujúci kedykoľvek meniť a to po prihlásení do "Zákazníckej zóny".
Svoj súhlas s uchovávaním a spracovaním osobných údajov alebo so zasielaním obchodných informácií môže kupujúci kedykoľvek odvolať a to tak, že pošle správu na e-mailovú adresu obchod@bonsaii.sk alebo túto skutočnosť oznámi telefonicky.
8. Alternatívne riešenie sporu so spotrebiteľmi
8.1 Máte právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: info@offia.sk, ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len Subjekt) podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o alternatívnom riešení sporov).
8.2 Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
8.3 Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.
8.4 Ďalej máte právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.
9. Záverečné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky sú platné pre všetky kúpne zmluvy uzatvárané medzi predávajúcim a kupujúcim.
Predávajúci si vyhradzuje právo tieto Obchodné podmienky meniť. Zmenené podmienky vyhlási vhodným spôsobom na internetových stránkach www.nikidomroller.sk.